20. marraskuuta 2013

String -hyllyn talvisempi asetelma


Photo by Riikka / K O T I L A


Onko toi hylly tuossa kuvassa jotenkin vinossa, vai viiraako mun silmät? Mä kyllä yritin suoristaa kuvaa, mutta ilmeisesti objektiivi vääristää noita vaakaviivoja... No mutta asiaan eli lupasin lisää kuvia alakerran olohuoneen viikonloppuna uudistuneista jutuista. Tuo String -hyllyn asetelma muuttui edellistä talvisemmaksi.

Mähän olen vielä noviisi String -hylly-asetelmissa, se on mielestäni ihan oma taiteen muotonsa! Hyllyjen väli on yllättävän pieni, joten se jo rajoittaa, mitä juttuja niihin mahtuu. Sitten kokonaisuus pitäis saada kivaksi ja tasapainoiseksi, ei liikaa, muttei liian vähänkään tavaraa. Okei, mä tiedän ettei tää vois niinkuin vähempää kiinnostaa useimpiakaan teistä, mutta mä ajattelin kertoa sisustusintoilijan ongelmista avoimesti ;D Ja huomatkaa, ei yhtään vaeltavaa tavaraa kuvassa! (Klikkaa tästä, jos missasit mun aiemman postauksen siitä aiheesta!)

Klikkaamalla tästä näet hyllyn aiemman ilmeen. Nuo kirpparilta löytämäni ruskeat pullot ovat edelleen mun suosikkeja. Ylähyllylle pääsi myös uudempi kirppislöytöni eli Arabian tunnetuimman koristetaiteilijan Raija Uosikkisen (1923-2004) joululautanen vuodelta 1984. Katselin netistä hänen muitakin joululautasiaan ja mulle heräsi keräilyvimma, niin kauniin talvisen siniharmaita ne olivat. Mutta sitten järki pääsi väliin, sillä meillä ei todellakaan ole sellaista seinää, jolle voisi koota joululautaskokoelman, joten se keräily jäi siihen.


Keräiletko sinä jotakin?
Riikka


PS. Mä olen täällä ihan intona ihanasta yhteistyökumppanista, joka varmistui tänään.
Mutta mä kerron kaiken huomenna, nyt nukkumaan!




5 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää sinun string hylly :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Johanna, harjoitus tekee metsurin ;)

      Poista
  2. Ihanat asetelmat! <3

    VastaaPoista
  3. Mä sijoitin Stringin vessaan, jossa se palvelee pääsääntöisesti säilyttimenä eikä sisustuselementtinä. Mä oon nimittäin surkea asetelmien tekijä ja Stringiin en sais varmaan ikinä mitään kivaa aikaiseksi :) Sun asetelma näyttää hyvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stringit ja Stringit vessassa ;D Hyvä idea!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...